گریس آلومینیوم کمپلکس OPEN GEAR

گریس آلومینیوم

گریس آلومینیوم کمپلکس OPEN GEAR یک روانکار حرفه ای مخصوص صنایع سیمان طراحی شده است. این محصول جهت روانکاری چرخ دنده های باز صنایع سیمان تحت فشار دمای بالا و دور چرخش پایین مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت روانکاری بی نظیر قابلیت اسپری شدن مقاومت حرارتی بسیار بالا و مقاومت عالی در برابر آب از جمله خواص این گریس می باشد. همچنین، این محصول قابلیت کارکرد در محدوده دمایی 10- تا 180+ درجه سانتی گراد را دارا می باشد.

خواص گریس آلومینیوم کمپلکس OPEN GEAR

• مقاومت عالی تحت فشار بسیار بالا و بار های مکانیکی

• پمپ پذیری عالی
• قدرت روانکاری بسیار بالا
• ضد سایش و خوردگی
• مقاوم در برابر آب و شستشو
• مقاومت حرارتی بسیار بالا تا 180+ درجه سانتی گراد
• چسبندگی بسیار خوب به سطوح فلزی

تصاویر محصول

کاربرد گریس آلومینیوم کمپلکس OPEN GEAR

 

این محصول جهت روانکاری دنده های باز صنایع سیمان طراحی و تولید شده است. از دیگر کاربرد های این محصول می توان به روانکاری موارد زیر اشاره کرد:

• روانکاری انواع چرخ دنده های باز تحت فشار و دمای بالا تا 180+ درجه سانتی گراد
• روانکاری دنده های باز سنگین کوره های دوار
• خشک کن ها, آسیاب های توپی؛ ابزار های حفاری؛ زنجیر و کابل های بزرگ

این محصول بر پایه صابون کمپلکس آلومینیوم و مرغوب ترین روغن های معدنی طراحی و تولید شده است. صابون کمپلکس استئارات آلومینیوم پایداری مکانیکی عالی و مقاومت حرارتی بسیار بالایی را به این محصول می دهد. همچنین موجب مقاومت بسیار بالای این محصول در برابر آب می شود.
روغن های معدنی مرغوب ویسکوزیته بالا در این گریس قابلیت اسپری شدن آسان را به این محصول می دهد. همچنین این محصول قابلیت روانکاری عالی در محدوده دمایی 20- تا 200+ درجه سانتی گراد را دارد.
گریس آلومینیوم کمپلکس حاوی پودر گرافیت با کیفیت بسیار بالا می باشد. از این رو می تواند چرخ دنده های سنگین تحت فشار و بار های مکانیکی بالا را به سهولت روانکاری کند.
همچنین این محصول دارای افزودنی های ضد زنگ زدگی و سایش می باشد تا بتواند از سطوح فلزی حفاظت کند. بعلاوه این گریس چسبندگی بسیار خوبی به سطوح فلزی دارد و کاملا ضد آب و شستشو می باشد.
لازم به ذکر است بوی گریس آلومینیوم و دیگر محصولات تحت تاثیر افزودنی های جامد و روغن پایه گریس می باشد. بنابراین بسته به میزان و نوع مواد استفاده شده بوی گریس قابل تغییر است و نشان دهده خواص و مرغوب بودن محصول نمی باشد.

سایر محصولات

گریس بیرینگ های سنگین (NEW)

گریس بیرینگ های سنگین (NEW) کمک می کند رولبرینگ ها و بلبرینگ های صنعتی قادر به کارکرد در برابر مقدار بسیار بالای اصطکاک و...

روانکار دنده باز Open gear liquid

روانکار دنده باز Open gear liquid برای دنده‏ هايي هستند که در يک محفظه‏ اي رو باز قرار دارند و تأمين محفظه‌های...

گریس آلومینیوم کمپلکس OPEN GEAR

گریس آلومینیوم کمپلکس OPEN GEAR یک روانکار حرفه ای مخصوص صنایع سیمان طراحی شده است. این محصول جهت روانکاری چرخ دنده های...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image