گریس بیرینگ های سنگین (NEW)

گریس بیرینگ های سنگین (NEW)
گریس بیرینگ های سنگین (NEW) کمک می کند رولبرینگ ها و بلبرینگ های صنعتی قادر به کارکرد در برابر مقدار بسیار بالای اصطکاک و مقاوم در محیط کاملاً خشن که حاوی گرد و غبار ، دود ، گرما ، خاکستر و دیگر آلاینده های مخرب باشند.
بلبرینگ صنعتی در ماشین آلات سنگین راهسازی و معادن و دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، که نسبت به کارکرد و میزان نیروی وارده و اصطکاک باید انتخاب و بکار گرفته شوند.

تصاویر محصول

گریس بیرینگ های سنگین (NEW)

با اضافه کردن مقادیر کمی گریس نسوز در فواصل زمانی معین میتوان گریس نسوز موجود در بلبرینگ را همیشه در حد مطلوب نگه داشت. گریس نسوز در کاربردهای سنگین نظیر دستگاههای نورد ، ماشین آلات راهسازی ، صنایع پتروشیمی ، دستگاههای بسته بندی ، دستگاههای تراش و دستگاههای cnc و دستگاههای حفاری و سنگ شکن استفاده میشود که از نوع گریس های نسوز حاوی مواد ep که عموما ترکیبات سربی هستند توصیه میشود .
اگر برینگ یک رولبرینگ استوانه ای بود،تحت شرایط یکسان، فاصله گریسکاری مجدد به 5000 ساعت و اگر برینگ یک رولبرینگ مخروطی بود فاصله گریسکاری مجدد به 1000 ساعت میرسد.

سایر محصولات

گریس بیرینگ های سنگین (NEW)

گریس بیرینگ های سنگین (NEW) کمک می کند رولبرینگ ها و بلبرینگ های صنعتی قادر به کارکرد در برابر مقدار بسیار بالای اصطکاک و...

روانکار دنده باز Open gear liquid

روانکار دنده باز Open gear liquid برای دنده‏ هايي هستند که در يک محفظه‏ اي رو باز قرار دارند و تأمين محفظه‌های...

گریس آلومینیوم کمپلکس OPEN GEAR

گریس آلومینیوم کمپلکس OPEN GEAR یک روانکار حرفه ای مخصوص صنایع سیمان طراحی شده است. این محصول جهت روانکاری چرخ دنده های...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image